Συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις

  1. ΓΙΑΤΙ ΑΓΟΡΑΖΩ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ INTERNET;
  2. ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ;
  3. Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;
  4. ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
  5. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ;
  6. ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ;
  7. ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΟΙ ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ;
  8. ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ;
  9. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΑΠΟ ΤΟ SITE ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;
  10. ΜΕ ΠΟΙΟ ΑΣΤΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ www.ergo-tel.gr;
  11. ΠΟΤΕ ΑΠΟΣΤΕΛΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
  12. ΘΑ ΕΧΩ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ;
  13. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΕΤΕ 2 Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ;
  14. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ;
  15. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;
  16. ΕΛΑΒΑ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ . ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ;
  17. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΑΣ;
  18. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ;
  19. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΤΕ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤAΛΟΓΟ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΑΣ;
  20. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ;
  21. ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ;
  22. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ;
  23. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ;
  24. ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΦΑΛΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ, ΓΙΑΤΙ;
  25. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ;
  26. ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ?
  27. ΜΕ ΠΟΙΟ ΑΣΤΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ www.ergo-tel.gr


     

    ΓΙΑΤΙ ΑΓΟΡΑΖΩ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ INTERNET;

    Οι τιμές για παραγγελίες που κάνετε μέσω του internet είναι τις περισσότερες φορές φθηνότερες γιατί τα πάγια έξοδα για την διαδικασία αυτή είναι σαφώς μικρότερα και γιατί είναι πολιτική μας να προωθήσουμε αυτόν τον τρόπο συναλλαγής.

    Η επίδειξη των προϊόντων στο κατάστημά μας απαιτεί προσωπικό που θα αφιερώσει ένα σεβαστό μέγεθος χρόνου σε εσάς για να σας επιδείξει προϊόντα και να συνεννοηθεί μαζί σας για διευκρινήσεις της παραγγελίας σας.

    Στο κατάστημα μας Μακεδονομάχου Παπανικολάου 15 Ιωνία Θεσσαλονίκης επίσης, δεν θα βρείτε όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στην ηλεκτρονική μας σελίδα άμεσα διαθέσιμα προς επίδειξη.

    Στην ηλεκτρονική μας σελίδα αναφέρονται λεπτομέρειες για όλα τα προϊόντα, πολύ περισσότερες από αυτές που μπορεί να έχει αποστηθίσει ο υπάλληλός μας που θα σας εξυπηρετούσε. Δεν είναι βέβαιο ότι όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στην ηλεκτρονική μας σελίδα είναι διαθέσιμα προς αγορά ή επίδειξη.

    Σε περίπτωση που επιθυμείτε, μπορείτε να κάνετε από εδώ την παραγγελία σας και να επιλέξετε ότι θά περάσετε από το κατάστημά μας  (όταν σας ενημερώσουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη) και μπορείτε να την παραλάβετε. Με αυτόν τον τρόπο δεν χρειάζεται να περιμένετε καθόλου γιατί όταν ενημερωθείτε ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή, σημαίνει ότι έχει εκδοθεί ακόμα και το αποδεικτικό αγοράς.

    Επιστροφή πάνω
     

    ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ;

    Δυστυχώς, για να σας ενημερώσαμε για κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η παραγγελία σας είναι πολύ μεγάλη σε όγκο ή βάρος ή και τα δύο και δεν αναλαμβάνει η courier να την στείλει γιατί το κόστος αποστολής θα είναι τεράστιο. Αυτό συμβαίνει συνήθως σε παραγγελίες άνω των 10 κιλών. Ο μοναδικός τρόπος για να αποσταλεί το δέμα αυτό είναι μέσω μεταφορικής εταιρίας, οι οποίες όμως καθυστερούν την απόδοση της αντικαταβολής για περισσότερο από 3 μήνες και δυστυχώς οι τιμές που έχουμε στα προϊόντα μας δεν επιτρέπουν κάτι τέτοιο. Εναλλακτικά, μπορούμε να κάνουμε ένα από τα ακόλουθα:

    • Να αποστείλουμε το μεγάλο μέρος της παραγγελία σας με μεταφορική εταιρία και το μικρό μέρος με courier και αντικαταβολή όλο το ποσό της παραγγελίας σας (εάν αυτό είναι εφικτό στην παραγγελία σας).
    • Να συνεννοηθείτε εσείς με κάποια μεταφορική εταιρία, η οποία θα περάσει από το κατάστημά μας, θα πληρώσει το ποσό της παραγγελίας σας και θα την παραλάβει για αποστολή σε εσάς. Γενικά θα πρέπει να ξέρετε ότι η κατάθεση για λογαριασμό μας είναι πολύ ασφαλής και έχοντας στα χέρια σας αποδεικτικό της κατάθεσής σας και email από εμάς για την παραγγελία σας είσαστε 100% καλυμμένοι λογιστικά

    * Κατάθεση επίσης ζητείται σε περίπτωση που κάποιος πελάτης μας έχει κατά το παρελθόν ανεπιτυχή συναλλαγή μαζί μας, έχει κάνει δηλαδή παραγγελία η οποία για οποιονδήποτε λόγω έχει επιστρέψει σε εμάς και δεν παραλήφθηκε από τον παραλήπτη.

    Επιστροφή πάνω
     

    Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;

    Από την στιγμή που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, μεταβαίνει σε κατάσταση 'Σε αναμονή'. Η παραγγελία σας επεξεργάζεται από εμάς το πρωί της επόμενης εργάσιμης ημέρας. Αυτή είναι δηλαδή και η στιγμή που εμείς στην πραγματικότητα παραλαμβάνουμε την παραγγελία σας. Μεσολαβεί δηλαδή:

    • ένα χρονικό διάστημα κατά το οποίο επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας
    • ένα χρονικό διάστημα για να μαζευτούν όλα τα προϊόντα που παραγγείλατε
    • ένα χρονικό διάστημα για να πακεταριστει
    • ένα χρονικό διάστημα για να εκδοθεί το αποδεικτικό αγοράς
    • ένα χρονικό διάστημα κατά το οποίο η παραγγελία σας αναμένει να παραληφθεί από την courier ή μεταφορική εταιρία

    Καθ' όλων αυτόν τον χρόνο, η παραγγελία σας συνεχίζει να βρίσκεται 'σε αναμονή'. Υπάρχει επίσης περίπτωση να αναμένεται παραλαβή από εμάς για κάποιο προϊόν που έχετε παραγγείλει. πράγμα που ίσως καθυστερήσει την παραγγελία σας ώρες, ίσως και μέρες. Σε περίπτωση που πιστεύουμε πως θα καθυστερήσει πολύ η παραγγελία σας, επικοινωνούμε με εσάς και εξηγούμε την καθυστέρηση, προτείνοντας κάποιες λύσεις. Πάντως θα πρέπει να έχετε ως δεδομένο πως μία παραγγελία που έχει γίνει μετά τις 11:30 το μεσημέρι της Παρασκευής, η παραγγελία είναι σαν να φτάνει στα χέρια μας το πρωί της Δευτέρας Μπορείτε βέβαια να στείλετε μήνυμα για να σας εξηγηθεί το τι γίνεται με την παραγγελία σας οποιαδήποτε στιγμή, εάν όμως ισχύουν τα παραπάνω και κανένας άλλος λόγος, θα παραλάβετε την συντόμευση με αυτό το κείμενο.

    Επιστροφή πάνω
     

    ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

    Μπορείτε να δείτε οποιαδήποτε στιγμή σε ποια κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία σας συνδεόμενοι με τα στοιχεία σας. Κάθε φορά που η παραγγελία σας αλλάζει κατάσταση σας αποστέλλεται και σχετικό e-mail στην διεύθυνση που δηλώσατε στα στοιχεία σας. Οι καταστάσεις είναι οι ακόλουθες:

    • Σε αναμονή
    • Σε εξέλιξη
    • Αναμονή για τραπεζική κατάθεση
    • Παραγγελία έτοιμη για παραλαβή
    • Έχει αποσταλεί
    • Παραδόθηκε
    • BACKORDER (μόλις παραλάβουμε)
    • Ακυρώθηκε
    • Έλεγχος Διαθεσιμότητας
    1. Σε αναμονή: είναι κάθε παραγγελία που λαμβάνουμε.
    2. Σε εξέλιξη: είναι η φάση που η παραγγελιά σας ετοιμάζεται προς αποστολή.
    3. Αναμονή για τραπεζική κατάθεση: για να σας ενημερώσαμε για κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η παραγγελία σας είναι πολύ μεγάλη σε όγκο ή βάρος ή και τα δύο και δεν αναλαμβάνει η courier να την στείλει γιατί το κόστος αποστολής θα είναι τεράστιο. Αυτό συμβαίνει συνήθως σε παραγγελίες άνω των 10 κιλών. Ο μοναδικός τρόπος για να αποσταλεί το δέμα αυτό είναι μέσω μεταφορικής εταιρίας.
    4. Παραγγελία έτοιμη για παραλαβή: σε περίπτωση που έχετε επιλέξει "παραλαβή από το κατάστημα", μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη σας ενημερώνουμε με email ή τηλεφωνικά και η παραγγελία σας μεταβαίνει σε κατάσταση: "Παραγγελία έτοιμη για παραλαβή".
    5. Έχει αποσταλεί: για να σας ενημερώσαμε για κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η παραγγελία σας έχει αποσταλεί με γενική ταχυδρομική courier η μεταφορική εταιρία και σας ενημερώνουμε με email ή μήνυμα sms στο κινητό σας τον αριθμό αποστολής του δέματος και την αξία όταν είναι αντικαταβολή.
    6. Παραδόθηκε: για να σας ενημερώσαμε για κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η παραγγελία σας έχει παραδοθεί από την εταιρία που έκανε την μεταφορά του δέματος σας.
    7. BACK-ORDER (μόλις παραλάβουμε): σε περίπτωση που η παραγγελία σας πρόκειται να καθυστερήσει πολύ, σας ενημερώνουμε και αν συμφωνείτε να περιμένετε, η παραγγελία σας μεταβαίνει σε κατάσταση "BACK-ORDER (μόλις παραλάβουμε)".
    8. Ακυρώθηκε: εάν για οποιονδήποτε λόγω ακυρωθεί η παραγγελία σας μεταβαίνει σε κατάσταση "Ακυρώθηκε".
    9. Έλεγχος Διαθεσιμότητας: Σε αυτό το στάδιο η παραγγελία σας έχει περάσει τον έλεγχο ομαλότητας και  γίνεται έλεγχος για το ποιά προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα στο κατάστημά μας και γίνεται η παραγγελία των προϊόντων που δεν βρίσκονται στο κατάστημά μας. Σε περίπτωση που μετά από συνεννόηση με τους προμηθευτές μας ο χρόνος παράδοσης είναι μεγαλύτερος του αναμενόμενου θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

    ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Οι αποστολές γίνονται καθημερινά όμως όχι το Σαββατοκύριακο, κατά το οποίο όλες οι μεταφορικές υπηρεσίες παραμένουν κλειστές.

    Επιστροφή πάνω
     

    ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ;

    • Για παραγγελίες εντός Ελλάδος με ποσό που υπερβαίνει τα 100 ευρώ τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

    *σε αυτήν την περίπτωση η Ergo-tel επιλέγει τον τρόπο μεταφοράς και πληρωμής της παραγγελίας σας.

    π.χ εαν η παραγγελία σας υπερβαίνει τα 6 κιλά θα σας ζητηθεί τραπεζική κατάθεση ουτως ώστε να αποσταλλεί με μεταφορική εταιρία.

    Σε περίπτωση που δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα απο εσάς και επιθυμείτε να αποσταλλεί η παραγγελία σας με courier μπορείτε να επιβαρυνθείτε την έξτρα χρέωση των κιλών στην αντικαταβολή .

    • Για παραγγελίες εντός Ελλάδος με τελικό ποσό κάτω των 100 ευρώ ισχύει ο παρακάτω πίνακας χρέωσης:

     

    Βάρος έως 5 κιλά 6,00€ ευρώ

    Βάρος έως 6 κιλά 7,00 ευρώ

    €Βάρος έως 7 κιλά 8,00 €ευρώ

    Βάρος έως 8 κιλά 9,00€ ευρώ

    Βάρος έως 9 κιλά 10,00€ ευρώ

     

    Μπορούμε να αποστείλουμε παραγγελίες σε Κύπρο, Αλβανία & Βουλγαρία.

    • Σε Κύπρο και Βουλγαρία με αντικαταβολή με χρέωση 18 Ευρώ (αντί για το ποσό μεταφορικών που θα εμφανιστεί στην παραγγελία σας), για δέμα μέχρι 2 κιλά.
    • Σε Αλβανία αρκεί να γίνει αγορά με πιστωτική κάρτα ή κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό που θα σας υποδείξουμε μέσω email μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και όχι με αντικαταβολή, με χρέωση 18 Ευρώ (αντί για το ποσό μεταφορικών που θα εμφανιστεί στην παραγγελία σας), για παραγγελίες κάτω των 2 κιλών.
    • για κάθε έξτρα κιλό (πέρα από τα 2 κιλά) χρεώνεστε 4 Ευρώ

    Υπάρχει όριο σε κιλά, οπότε εάν η παραγγελία σας είναι πολύ βαριά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για περαιτέρω συνεννόηση.

    *Το βάρος υπολογίζεται και ογκομετρικά όπως καθορίζεται διεθνώς και όχι μόνο με το βάρος του πακέτου. Θα πρέπει να προηγηθεί κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σας σε τραπεζικό λογαριασμό τον οποίο θα σας αναφέρουμε μόλις επεξεργαστούμε την παραγγελία σας. Το επιπλέον ποσό δεν θα αναφέρεται στην παραγγελία σας, θα αναγράφεται όμως στην απόδειξη που θα εκδώσουμε.

    Επιστροφή πάνω
     

    ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ;

    Όταν πρόκειται για ελαφριά υλικά, ο διεθνής κανονισμός μεταφορών της IATA έχει σχετική οδηγία και κανόνα για υπολογισμό του βάρους σε σχέση με τον όγκο του πακέτου. Με αυτόν τον κανόνα συμμορφώνονται όλες οι εταιρίες μεταφορών.

    Ο μαθηματικός τύπος που υπολογίζει το βάρος της αποστολής είναι ο ακόλουθος: Πολλαπλασιάζουμε τις διαστάσεις του ορθογωνίου παραλληλόγραμμου το οποίο σχηματίζεται από τον όγκο του πακέτου σε εκατοστά και τον διαιρούμαι δια του 5000.

     


    ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Εάν ο αριθμός δεν είναι ακέραιος, αλλά έχει και δεκαδικά ψηφία, ισχύει ο επόμενος ακέραιος. Εάν δηλαδή το αποτέλεσμα της πράξης είναι για παράδειγμα 4,2 κιλά, το υπολογιζόμενο βάρος είναι 5 κιλά.

    Επιστροφή πάνω
     

    ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΟΙ ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ;

    Παραγγελίες με βάρος μικρότερο από 10 κιλά στέλνονται με την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ courier.
    Παραγγελίες με βάρος μεγαλύτερο από 10 κιλά αποστέλλονται με μεταφορική εταιρία μόλις επιβεβαιωθεί η πληρωμή τους.
    Από το κατάστημα μας στην ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΥ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ 15 ΙΩΝΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ μπορείτε να παραλάβετε παραγγελίες απεριορίστου Βάρους.

    Επιστροφή πάνω
     

    ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ;

    • Με αντικαταβολή για αποστολές μέσω της ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ
    • Με πιστωτική κάρτα (PAYPAL)
    • Με κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό που θα σας υποδείξουμε (εάν η παραγγελία σας υπερβαίνει τα 10 κιλά)
    • Μετρητά σε περίπτωση που επιλέξετε παραλαβή από το κατάστημα μας στην  Μακεδονομάχου Παπανικολάου 15 Ιωνία Θεσσαλονίκη
    Επιστροφή πάνω
     

    ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΑΠΟ ΤΟ SITE ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;

    Βεβαίως και μπορείτε!

    Το δηλώνετε κατά την διαδικασία της παραγγελίας σας επιλέγοντας "Παραλαβή από το κατάστημα " και με αυτόν τον τρόπο δεν χρεώνεστε έξοδα αποστολής.

    Θα πρέπει όμως να έχετε υπ' όψιν τα εξής:

    • Το κατάστημά μας βρίσκεται Μακεδονομάχου Παπανικολάου 15 Ιωνία Θεσσαλονίκη.
    • Θα πρέπει να ενημερωθείτε από εμάς μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη και μετά θα περάσετε να την παραλάβετε (κρατάμε αυστηρά προτεραιότητα στις παραγγελίες).
    Επιστροφή πάνω
     

    ΜΕ ΠΟΙΟ ΑΣΤΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ www.ergo-tel.gr;

    Από το Ν. Σιδηροδρομικό σταθμό το "54" (κατεβαίνετε στην στάση Αριγκάτο ή Διονυσος),
    Χάρτης από την στάστη λεωφορίου.

    Επιστροφή πάνω
     

    ΠΟΤΕ ΑΠΟΣΤΕΛΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

    Οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός 2-5 εργάσιμων ημερών,εφ όσον τα προϊόντα που ζητηθούν είναι άμεσα διαθέσιμα.Εαν υπάρχει μεγαλύτερη καθυστέρηση από 2-5 εργάσιμες ημέρες θα ενημερωθείτε για την ημερομηνία αποστολής.

    Επιστροφή πάνω
     

    ΘΑ ΕΧΩ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ;

    Δεν έχετε επιπλέον επιβαρύνσεις εκτός και αν προκύψει ένα από τα ακόλουθα:

    • Έχετε ζητήσει η παραγγελία σας να παραδοθεί συγκεκριμένη ημερομηνία ή συγκεκριμένη ώρα.
    • Έχετε ζητήσει η παραγγελία σας να παραδοθεί Σάββατο. Κόστος ανάλογα με την περίπτωση.
    • Έχετε ζητήσει ασφάλιση των προϊόντων της παραγγελίας σας Κόστος 0,5% επί της συνολικής αξίας.

    Όλες αυτές οι επιπλέον επιβαρύνσεις θα αποδοθούν στις συγκεκριμένες υπηρεσίες σύμφωνα με τους αναλυτικούς πίνακες κοστολόγησης και προκύπτουν από τις συμβάσεις συνεργασίας.

    Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις σας ενημερώνουμε για το επιπλέον κόστος, καλό θα ήταν βέβαια να τις αποφύγετε διότι περιλαμβάνουν επιπλέον διαδικασίες και οπωσδήποτε καθυστερούν την εκτέλεση της παραγγελίας σας.

    Επιστροφή πάνω
     

    ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΕΤΕ 2 Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ;

    Δυστυχώς μας είναι πολύ δύσκολο να ενώσουμε παραγγελίες, σε αντίθεση με ότι γίνονταν κατά το παρελθόν διότι έχει αλλάξει το σύστημα επεξεργασίας των παραγγελιών σας.

    Οι παραγγελίες σας προτιμολογούνται σχεδόν μόλις τις παραλαμβάνουμε και είναι πάρα πολύ δύσκολο και φοβερά χρονοβόρο να προβούμε σε οποιαδήποτε διόρθωση. Είναι προτιμότερο να βάλετε στο καλάθι σας κάποιο προϊόν που ανακαλύψατε και να τοποθετηθεί σε επόμενη παραγγελία σας, ή να αναμένετε ότι θα παραλάβετε 2 διαφορετικά πακέτα με τις δύο διαφορετικές παραγγελίες και φυσικά τα ανάλογα μεταφορικά έξοδα.

    *Σε περίπτωση που έχετε κάνει δύο ξεχωριστές παραγγελίες, δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να καταλάβουμε ότι πρέπει να τις ενώσουμε σε μία επειδή τις επεξεργαζόμαστε μία - μία. Μόνο κατά τύχη μπορούμε να ανακαλύψουμε ότι έχετε κάνει δύο παραγγελίες και ότι πρέπει να τις ενώσουμε σε μία. Γι αυτό θα πρέπει να είστε σίγουροι όταν θα ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι όσο ψάχνετε την σελίδα μας θα ανακαλύπτετε συνέχεια προϊόντα τα οποία θέλετε γιατί η λίστα προϊόντων είναι πολύ μεγάλη.

    Επιστροφή πάνω
     

    ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ;

    Δυστυχώς δεν μπορείτε να τροποποιήσετε την παραγγελία που έχετε κάνει εάν ειναι σε Σε εξέλιξη, διότι τα προϊόντα έχουν παραγγελθεί και συσκευαστεί μόνο για εσάς.

    Βέβαια, κάτω από κάποιες συνθήκες υπάρχει αυτή η πιθανότητα, όμως καλό θα ήταν να την αποφύγετε.

    Είναι σημαντικό να είστε σίγουροι για την παραγγελία σας πριν την ολοκληρώσετε.

    Επιστροφή πάνω
     

    ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

    Για να ακυρωθεί μία παραγγελία θα πρέπει να μην έχει αποσταλεί. Επειδή οι παραγγελίες σας εκτελούνται το συντομότερο δυνατόν, αυτό σημαίνει ότι η διαδικασία αυτή είναι δύσκολη.

    Γίνεται στέλνοντας e-mail ή τηλεφωνικώς, Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο να σας ενημερώσουμε εάν είναι εφικτό.

    Υπάρχει περίπτωση να βλέπετε στην καρτέλα σας ότι η παραγγελία σας είναι "Σε αναμονή" και παρ' όλα αυτά η παραγγελία σας να έχει αποσταλεί γιατί μεσολαβεί κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι να γίνει η ενημέρωση στο σύστημα.

    Επιστροφή πάνω
     

    ΕΛΑΒΑ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ . ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ;

    Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί σημαίνει ότι όλα τα προϊόντα που παραγγείλατε έχουν συσκευαστεί και έχει εκδοθεί το αποδεικτικό της αγοράς σας σύμφωνα με τα στοιχεία που δηλώσατε κατά την παραγγελία.

    Μόλις εκδίδεται το αποδεικτικό της παραγγελίας σας, αποστέλλεται μήνυμα σε εσάς αυτόματα από το σύστημά μας για να σας ενημερώσει.

    Η παραλαβή της παραγγελία σας εξαρτάται από τον τρόπο που έχετε δηλώσει κατά την παραγγελία σας.

    Επιστροφή πάνω
     

    ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΑΣ;

    Εάν δεν λαμβάνετε newsletters σημαίνει ότι κατά την αρχική καταχώριση των στοιχείων σας αφήσατε μη επιλεγμένη την επιλογή "Να λαμβάνω newsletters".

    Μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή θέλετε να μας ζητήσετε να το ενεργοποιήσουμε στέλνοντας ένα email σε εμάς αναγράφοντας τα ακόλουθα: Παρακαλώ επιθυμώ να λαμβάνω ενημερώσεις μέσω του newsletters. Μόλις λάβουμε το μήνυμα σας θα ενεργοποιήσουμε την επιλογή και θα αρχίσετε να παραλαμβάνεται το newsletters.

    Επιστροφή πάνω
     

    ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ;

    Η ηλεκτρονική μας σελίδα περιέχει όλα τα στοιχεία που έχουμε για τα προϊόντα μας καθώς και τις τιμές τους. Δυστυχώς δεν υπάρχει το παραμικρό περιθώριο έκπτωσης, ούτε ο πολύτιμος χρόνος για να δημιουργήσουμε μια τέτοια λίστα. Οι πελάτες μας βρίσκουν και επιλέγουν μόνοι τους τα προϊόντα που θα αγοράσουν συγκρίνοντας τις τιμές.

    • Εάν θέλετε να έχετε μία λίστα με τα προϊόντα που ενδιαφέρεστε, μπορείτε απλά να τα βάλετε στο καλάθι αγορών σας και να τυπώσετε την λίστα αυτή, επιλέγοντας "Το καλάθι μου", στην οποία αναγράφονται τα προϊόντα, η ποσότητα και το κόστος τους.
    • Μπορούμε να εκδώσουμε τιμολόγιο πώλησης (Τα στοιχεία για το τιμολόγιο τα καταχωρείτε κατά την διαδικασία της παραγγελίας σας). Μας είναι πολύ δύσκολο να προτείνουμε συγκεκριμένο προϊόν λόγω πολυπλοκότητας. ¶λλωστε, οι πελάτες μας αγοράζουν με δική τους ευθύνη. *Σε ειδικές μόνον περιπτώσεις εκδίδουμε λίστα προσφοράς, έχοντας βέβαια λίστα με κωδικούς που αναφέρονται στην σελίδα μας και ποσότητες κάθε προϊόντος, καθώς και τα πλήρη στοιχεία του πελάτη.
    Επιστροφή πάνω
     

    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΤΕ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤAΛΟΓΟ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΑΣ;

    Ο πιο έγκυρος και ολοκληρωμένος κατάλογος είναι το ηλεκτρονικό μας κατάστημα το οποίο ενημερώνεται συνεχώς με νέα προϊόντα, τιμές και εκπτώσεις.

    Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα περιέχει και προϊόντα τα οποία δεν είναι καθημερινά διαθέσιμα στο φυσικό κατάστημα μας στην οδό Μακεδονομάχου Παπανικολάου 15 Ιωνία Θεσσαλονίκης, λόγο συνεχών αποστολών που γίνονται, η διαθεσιμότητα ισχύει σύμφωνα με την αποθήκη μας.

    Επιστροφή πάνω
     

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ;

    Όλα τα διαθέσιμα προϊόντα εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Εάν κάτι δεν εμφανίζεται, σημαίνει ότι δεν υπάρχει. Η σελίδα μας ανανεώνεται καθημερινά οπότε προϊόντα που έχουν εξαντληθεί ή καταργηθεί παύουν να εμφανίζονται, ενώ νέα προϊόντα προσθέτονται.

    Επιστροφή πάνω
     

    ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ;

    Μόλις πωληθεί το τελευταίο προϊόν από την αποθήκη μας και δεν θα είναι διαθέσιμο σύντομα, μεριμνούμε να μην εμφανίζεται στην σελίδα μας ώστε να μην το επιλέξει κι άλλος πελάτης για αγορά. Το προϊόν πλέον ετοιμάζεται για να αποσταλεί σε εσάς και θα το παραλάβετε σύντομα.

    Επιστροφή πάνω
     

    ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ;

    Για τις συναλλαγές με πιστωτική κάρτα και για να αποφευχθούν προβλήματα, χρησιμοποιούμε σαν μεσάζοντα το ασφαλές περιβάλλον PAY PAL. Όποια κάρτα κι αν έχετε, Master Card ή Visa, από οποιαδήποτε τράπεζα, η συναλλαγή γίνεται με αυτόν τον τρόπο σε ασφαλές περιβάλλον και η PAY PAL εγγυάται την ασφάλεια της συναλλαγής.

    Επιστροφή πάνω
     

    ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ;

    Mέσω e-mail η τηλεφώνου .

    ΤΗΛ.: 2310776100, 2310780496, 2310780480
    ΦΑΞ: 2310785756
    What's up: 6980 192 168

    ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: info@ergo-tel.gr

    ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ: grammateia@ergo-tel.gr

    ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: orders@ergo-tel.gr
    ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ: logistirio@ergo-tel.gr
    ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: support@ergo-tel.gr

    Επιστροφή πάνω
     

    ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΦΑΛΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ, ΓΙΑΤΙ;

    Διαγράψτε τα προσωρινά αρχεία και τα cookies από τον broswer σας (Internet explorer, mozilla κλπ) και όλα θα λειτουργήσουν κανονικά!

    Επιστροφή πάνω
     

    ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ;

    Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του.

    Έχετε δικαίωμα να αιτηθείτε την επιστροφή προϊόντος που παραλάβατε για τις παρακάτω περιπτώσεις:

    1. Παραλάβατε το προϊόν με ελάττωμα.

    2. Σας στείλαμε διαφορετικό προϊόν σε σχέση με αυτό που παραγγείλατε.

    Στην περίπτωση αυτή το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει ανοιχτεί από τη συσκευασία του, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να έχει όλες τις ετικέτες και αυτοκόλλητα του κατασκευαστή.

    3. Δημιουργήθηκε ελάττωμα κατά την χρήση του και δεν οφείλετε σε δικό σας λάθος ή κακή χρήση του προϊόντος και είναι μέσα στην εγγύηση. (24 μήνες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος)

    4. Δεν σας αρέσει το προϊόν που αγοράσατε και επιθυμείτε να το αλλάξετε με κάποιο άλλο.

    Στην περίπτωση αυτή το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει ανοιχτεί από τη συσκευασία του, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να έχει όλες τις ετικέτες και αυτοκόλλητα του κατασκευαστή. Επίσης επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής του προϊόντος(ων) από την εταιρία ταχυμεταφορών και γίνεται με δική σας ευθύνη.

    ΠΡΟΣΟΧΗ !!

    Δεν επιστρέφονται εξαρτήματα, ανταλλακτικά, όργανα μέτρησης και προϊόντα που πουλήθηκαν με το μέτρο.

    Λεπτομέρειες σχετικά με την εγγύηση 2 χρόνων στα προϊόντα μας.

    Λεπτομέρειες σχετικά με τις ανταλλαγές & επιστροφές προϊόντων.

    Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία Επιστροφής Προϊόντος(ων) είναι άκρως απαραίτητα:

    1. Το αποδεικτικό αγοράς (σε φωτοτυπία ) του προϊόντος και
    2. Η συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής.

    Χωρίς αυτά δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

    Για την επιστροφή μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας σας παρακαλώ συμπληρώστε την φόρμα.

    Στοιχεία για την επιστροφή εμπορευμάτων:
    ERGO-TEL - electronic store
    ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

    ΑΠΟΘΗΚΕΣ - ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ: ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟΥ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ 15,
    ΙΩΝΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΚ 57008
    Τηλ.: 2310 776 100, 2310 780 496
    Fax: 2310 785 756

    e-mail: logistirio@ergo-tel.gr

    Επιστροφή πάνω
     

    ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ?

    Όπως αναφέρουμε και στους όρους χρήσης τα προϊόντα ταξιδεύουν πάντα με την ευθύνη του αγοραστή.

    Σε κάθε μεταφορά υπάρχει πάντοτε η πιθανότητα απώλειας και αυτό υποχρεούται να το γνωρίζει ο πελάτης που κάνει συναλλαγές μέσω διαδικτύου.

    Υπάρχει πάντοτε η δυνατότητα να επιλέξετε εσείς τον τρόπο μεταφοράς

    Η ergo-tel μπορεί να κάνει αντικατάσταση του σπασμένου υλικού μόνο σε μια περίπτωση.

    Όταν παραλαμβάνετε το δέμα σας και διαπιστώσετε οτι υπάρχει σπασμένο προϊόν ενημερώνετε την ίδια ημέρα την courier , με την σειρά της η courier έρχεται παραλαμβάνει το δέμα και το στέλνει για πραγματογνωμοσύνη. Απο κει και περα επιστρέφει στην εταιρία μας σε ένα εύλογο διάστημα και τότε κάνουμε την αντικατάσταση του υλικού 

    *σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεστε μόνο το άμεσο κόστος αποστολής

    Επιστροφή πάνω
     

    ΜΕ ΠΟΙΟ ΑΣΤΙΚΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ www.ergo-tel.gr

    Υπάρχουν δύο λεωφορεία με τα οποία μπορείτε να έρθετε στο  φυσικο κατάστημα www.ergo-tel.gr

    1. Από το Ν. Σιδηροδρομικό σταθμό το "54" (κατεβαίνετε στην στάση 26 ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ )
    2. Από το Τ.Σ. Κ.Τ.Ε.Λ "82Α" ΝΕΟΧΩΡΟΥΔΑ - ΠΕΝΤΑΛΟΦΟΣ  (κατεβαίνετε στην στάση 13 ΑΡΙΓΚΑΤΟ )
       
    Επιστροφή πάνω